2 Januari

2012-01-03 klockan 20:22:40
Igår va de dags o starta nya livet. Ska genomlida så länge jag utan godis, dricka, chips och fika. Jag äter bara det jag tycker är gott. O så försöker jag hålla mig till kalorisnåla alternativ.

Gårddagens frukost

Ägg och champinjoner!

Gårddagens lunch och middag

Nötfärs i lagalätt, pasta och rivna morötter!

Kvällsmat


Kvarg 0,1% och osockrade björnbär!


Var även ute på 2 promenader. En 2,36 km med hundarna och en 4,96 km så gårddagens motion blev totalt: 7,32 km igår!

Va även inne o hämtade Z i skolan så vi va o handlade. Fyllde upp kyl och frys med massa gottigt. Köpte på mig en massa lax, kyckling osv! Är skönt att få göra lite mat själv. Äter ju annars hos mamma o pappa men nu när de ska bort i 3 veckor så får jag helt enkelt lära mig att göra mat till mig själv :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH VAD DUKTIG DU E!!! <3

2012-01-03 @ 20:46:39
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0