5 Januari!

2012-01-05 klockan 21:29:01
Upp o jobba efter få timma med sömn. Så jobbigt :( Jobbade 7,30-17,15 idag. Lååångt pass mot vad jag är van vid. Jobbar ju bara 6 timmar annars! Dagen gick fort som tur va, även om de inte va så mkt kunder!

Efter jobbet åkte jag till Skövde o plockade upp Ica o åkte till Sanna. De va hennes födelsedag idag så va där o lämnade en  blomma och fick en nyttig "fika", söt hon e som gjort en speciell till mig :) Sen mötte vi upp Zenita och drog till PULS gym. Vi skulle köra en afropower pass på 1 timme men hon som höll i de dök aldrig upp :/

Jag o Z va ju där för testomgång o se hur de skulle va men vi får ta de en annan gång. Dock testade vi gymmet istället så vi får två gånger gratis. E dock sugen på o signa mig där också, ha lite variation. Gymma typ 1-2ggr i veckan o så friskis 1-2ggr i veckan o så promenader på de :) Blev 30 min på löpbandet- eller ja jag gick, gjorde ont dock då jag inte hade några skor :/ Sen blev de 15 min på crossen! Va helt skakis efteråt.

Nu e jag hemma sen en stund tillbaka, ska hänga upp tvätten nu och städa undan lite. Jobbar 8,30-15,15 imorgon :/ Måste duscha också. Shit nu blev de mkt helt plöstligt och jag kan inte sluta kolla på gilmore girls ;)

Dagens mat:

Frukost: Havrekus med ost och skinka
Mellanmål: Kiwi

Lunch: Flygande Jacob

Mellanmål: Yoggi och "fika" hos Sanna

Kvällsmat: Resten från salladen igår och lite flygande Jacob!



Dagens träning: 45 på gymmet. 30 min löp/promenadband, 15 min crosstrainer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0