Lördag och söndag!

2012-01-08 klockan 21:32:42
Igår vaknade jag utvilad när klockan ringde vid 9,15. Skönt, de behövde jag! Sen gick jag ner till mamma o vi plockade upp Ica o åkte till Tibro. Där besökte vi Förr och Nu. En av de roligaste affärer jag nånsin besökt. Fanns bara saker för mig o mitt kök ;) Blev lite handlat, hehe! Sen vidare till hemkompaniet innan vi åkte hem i snön :/



Väl hemma plockade jag upp allt, lagade mat och grejade. Sen plockade jag in julsakerna i garderoben, dammsög och grejade. Dock gick dammsugarn sönder, slangen blev många meter lång :( Blir o laga med silvertejp annars köpa en ny! Typiskt. Sen kom pappa och borrade så vi kunde sätta upp mina hyllor jag fick i julklapp, Satans va bra de blev.
Som Annelie sa: - Du borde inte jobba på en mack, du borde hålla på med heminredning. De tycker jag också iofs, min stora passion i livet :D

Sen kom Fredrik och han hade med sig sallad, eller ja sallad utan sallad ;) Vi käkade o så kom Ica o Polly o spelkvällen började. Dock va Nikki sjuk så Johan o Zenita kunde inte va med tyvärr :( Vi spelade chicago, fyrmansvist, helt hysterisk och med vilda gester. Kvällen gick fort och väldigt mycket skratt! :) o inget godis eller nåt, Saknade dock min cola :(

Sen gick Ica o Polly hem i snön och Fredrik somnade direkt. Själv hade jag sån huvudvärk så somnade nog inte förrän 4 :(

Imorses vaknade jag tidigt. Va ingen idé o somna om så låg o kikade på tv. Sen tränade jag 45 minuter på wii fit. Fredrik hade väldigt kul, jag fick träna och han låg i soffan o kollade på :P

Sen plockade Ica upp mig och vi hämtade Z o åkte till Götene. Där va vi och provtränade på Sportlife. Vi var först på 30 minuter ZUmba. Va sjuuukt kul och kommer gå på de på PULS sen ;D Sen fortsatte vi med 30 minuter bodypump. Också kul men riktigt jobbigt i slutet. Tur att de bara va 30 min ;)

Sen hämtade vi mat, lämnade av Z och åkte hem till Ica o Polly där Polly och Fredrik va. Vi käkade och kikade på "Flood". Halvsov lite för va så trött :P O sen va vi förbi Johan o Z innan jag sa hejdå Fredrik och nu är jag här hemma i min soffa och kikar på Gilmore Girls. Har ett avsnitt av "Pretty little liars" och "Vampire diaries" som väntar men är för seg för att tänka idag ^^ Ska ner o hämta hundarna strax också men kommer nog mer inlägg snart!

Summa träning lördag och söndag=
45 min på wii fit, 30 min Zumba och 30 min bodypump!


Hur har er helg varit? Min har vart kanon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0