Onsdag!

2012-01-12 klockan 11:30:23
Vaknade med en jääävla träningsvärk. Bodypumpen gjorde sitt i benen :P Upp o jobba. Alltid lika trött på morgonen, kan inte fatta att man kan va så trött!

Dagen på jobbet gick fort så hann inte blogga :P

Efter jobbet gjorde jag mat och sen gick jag och hundarna ner till Z och barnen och lämnade saft. Nikki o Nora e sjuka så de behövde lite saft för o dricka lite. Lämnade hundarna där en stund och hämtade Pulsklockan :D Sen gick vi hem och slappade i soffan innan jag gjorde mig iordning för träningen.

Blandade ihop tiderna så va nere på jobbet och väntade på Ica 40 min innan vi skulle åka ;) Vadå snurrig? Hann under tiden göra schema för de närmaste veckorna när föräldrarna e borta! Sen kom Ica och vi åkte till apoteket och köpte blå gelé till min pulsklocka. Sen mötte vi upp Bitta på friskis och körde ett baspass med Anne.

De va ett riktigt jobbigt pass då mina ben var blyyyytunga :P Men skönt efteråt. Dock va de en gubbe som seriöst var 5-6 människor ifrån mig o Bitta som reste sig upp under en övning och sa till oss och va tysta för vi störde. Men jag försökte bara förklara för Bitta hur hon skulle göra. Gubbjävel. Ica stod brevid oss och hon hörde inget. Snacka om superhörsel? Eller så såg han bara att våra läppar rördes? Störigt!

Efter de åkte vi hem och jag gick till Zenita. Satt och pratade och kikade på tv innan jag gick hem o sooooov!

Gårdagens träning: 55 min baspass och promenad med hundarna


En bild på Nikki och Nora från nyårafton. Då va de lite piggare än igår! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

använde du pulsklockan?

2012-01-12 @ 18:47:00
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0