PULSKLOCKA!

2012-01-09 klockan 18:42:44
Verkar va nåt o ha. Så beställde mig en idag! Charlie rekommenderade SUUNTO M2 som hon själv har. Tyckte dock priset va lite häftigt men jag vill fan ha en som visar kaloriförbrukningen o de billiga hade inte de som funktion! Tur att man vann lite på travet i helgen så man kan unna sig en dyrare ;)

Jag tog en fuschia från Outdoorexperten som hade helt klart de bästa priset. Så nu väntar jag på min pulsklocka, vill använda den direkt men kommer nog ta några dagar innan den dyker upp! Hade vart kul o se på boxningspasset imorgon hur mkt man förbränner och vilken puls man kommer upp i! :)

Nu ska jag strax stänga sen ska jag ut och gå med Zenita i detta skitvädret. Kommer mer uppdatering senare om jag inte blir kvar ute i nån snöhög! ;)

Nån annan som har en Suunto M2 eller någon annan pulsklocka?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahaa okej sweet! Jävligt smidigt!



asså alla älskar zumba jag har gått på dt en ggn o tyckte ej om dt. får gå igen tror jag? Hehe ah bodypump e ej min grej, för många reps för min fuckade handled. vad e friskis 55 min?



Oh du e så duktig!!!



nej kan ej vänta när dt e rea ¨på rea haha NO NO! Såg du ej min outfit idag på träningen - FABOLOUS! :P



Oh sweet med lite reklam för moi ;)! Exakt samma har jag! Den e grym!! När beställde du den? Det tog 2 dgr för min del innan den kom, hoppas du kmr vara lika nöjd som jag! Bra o köpa blå gel också till den. finns på apoteket!



Puss!

2012-01-09 @ 18:55:32
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: linda - en vimsig mamma

jag är ute efter en pulsklocka som visar kaloriförbränningen också! kram

2012-01-09 @ 21:01:57
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Har faktiskt inte köpt mig någon ännu men om den du köpte är bra så kanske jag köper den.. du får recensera den sen :D

2012-01-09 @ 21:19:03
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0