Tisdag!

2012-01-11 klockan 17:27:33
E ju lite seg ibland med mina dagsuppdateringar så får bli gårddagens uppdatering idag ;)

Upp o jobba morgon, alltid lika glad o pigg ;) Dagen gick fort. Kom varor, tidningar och tobak så dagen rullade på bra som tur va :)

Efter jobbet kröp jag och hundarna ner i soffan och lämnade inte den på hela eftermiddagen! Vi låg och myste i soffan och kollade på Gilrmore Girls! :) Sen gick vi på en liten promenad innan jag hämtade Zenita, Ica och Johanna och vi åkte till Skövde.

Vi åkte till frikis och svettis men de va tyvärr fullbokat på boxpasset så vi åkte till Puls istället. Signade upp mig på ett årskort. De har både gym och pass, kan bli riktigt nice :D Sen körde vi 1 timmes bodypump. O jag kände av träningsvärken från söndagen och måndagens pass! O Sen avslutade jag med 20 min på crossen för o förbränna lite till. Jävlar va benen va stumma sen :P

Sen åkte vi och handlade lite. Fyllde på kylen och frysen lite :) Sen lämnade jag av Ica och Zenita o så åkte jag och Johanna hem till mig. Vi kikade på korten från London och åt efter-gymmet mat! Jag åt osötad baguette med leverpastej på en halv/halva, skinka på en, ost på en och köttbullar på en :) MUMMA! De behövdes för mina bens skull så de skulle orka med :P

Sen åkte Johanna och jag gick och la mig. Va heeeeelt slut!

Gårddagens träning: 1 timme bodypump och 20 min crosstraining och en promenad med hundarna!


Gårddagens kvällsmat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah blir så :)!



Ah men gött att du har hittat din grej! Sj önskar jag att jag kunde köra dt passet men för många reps o handleden klarar ej av dt. Satspower step e en combo av dt o aerobics så funkar bättre!



ja men gör dt ibland kan dt hända att de har det på gymmet också - jag tar därifrån :P



men har du satt den rätt? Den skall vara i mitten den dosan med elektroderna mot kroppen o ganska fastspänd under brösten / där bhn slutar



puss

2012-01-11 @ 18:30:35
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: JD - Masa på

härlig varierad kvällsmat ;D

2012-01-11 @ 19:10:33
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: Molin

Frågestund på min blogg, kika gärna in och fråga några frågor så blir jag superglad :) Kram!



Länk till inlägget; http://molinsvarld.blogg.se/2012/january/ask-me-honeys.html

2012-01-11 @ 20:49:27
URL: http://molinsvarld.blogg.se/
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

Svar:

Mycket gott! :D

2012-01-12 @ 00:05:53
URL: http://abstinens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0