Back on...

2013-01-30 klockan 16:19:00
Track. Idag är en bra dag, jag är glad, mår bra och framför allt, jag är inte trött! Heeeelt otroligt då jag de senaste månaderna inte har orkat något och bara varit trött konstant typ. Inte orkat ta arslet från soffan men idag gjorde jag de. Idag stod jag 60 minuter på crossen framför "Pitch perfect" och det var jobbigt men jääävlar va gött de kändes efteråt. När jag tänker efter så vet jag inte ens varför jag hade sån ångest att börja röra på mig? Jag tycker det är härligt i kroppen och jag blir så pigg!
 
Jag startade upp mitt konto på viktklubb.se igår. Jag har ju shapeUp i telefonen men har inte riktigt fastnat för de som jag gjort med viktklubb. De negativa med viktklubb är att deras app till smartphones inte alls är bra så all mat som bokförs måste man lägga in via datorn! Lite krångel då man måsre sitta vid datorn fast mer tid att blogga och läsa bloggar då ^^
 
Nej nu måste jag faktiskt jobba. Ibland gör jag de, kanske blir ett inlägg ikväll då jag har kikat klart på flera serier som jag måste dela med mig av ;) 
 
Saknar kroppen och mitt fina lååånga hår! Färgen på håret är också kanonfin! :D 2 1/2 år sen!

Kommentarer
Postat av: Z

Men synd att du inte fråga innan.. Matdagboken har en kanonsida och en kanonapp =/

Jag hade ju viktklubb innan men har matdagboken nu o gillar de mkt bättre.. men vi kan ju dela annars =D

2013-01-30 @ 17:16:22
URL: http://tindrali.blogpsot.com
Postat av: Z

Förresten ÄLSKAR när du bloggar =)
O du va verkligen superfin på bröllopet...fast det är klart du är alltid superfin gumman <3

2013-01-30 @ 17:19:56
URL: http://tindrali.blogspot.com
Postat av: 23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Vilken fin färg på klänningen!

2013-02-02 @ 06:02:40
URL: http://lindaglansins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0