Vilken dag :)

2013-01-02 klockan 20:21:00

Vilken bra mat-dag jag har haft!

Keso och jordnötssmör pannkakor med bananmos och jordgubbar :)

Lax med ärtor, morötter, gurka, babydell ost och chili/paprika crème fraîche :)

Omelett med champinjoner, kalkon, thousanddressing och jordgubbar :)

Och nu har jag mumsat i mig en goood fruktsallad med hounungsmelon, jordgubbar, kiwi, physalis och banan framför första avsnittet av "roswell"!

Någon som sett "roswell"? :)

Totalsumma på dagens matintag: 1270 kcal :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så, hur var jordnötssmöret? Var d vanliga pannkakor?

2013-01-02 @ 22:31:35
URL: http://Mscharlie.blogg.se
Postat av: charlie

sweet att du tyckte om dt! :D

hahhaa ah du får fan ta tumma ur röva oc
h göra pannkakorna. Jag gör en dubbelsats så jag har en i kylskåpet för dagen efter. de tar 10 min o göra.

puss

2013-01-03 @ 14:00:45
URL: http://mscharlie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0